Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
(Nimetön III) 2016-07-22 11:04:24 lentokykysi
Arvosana 
 
2.5
lentokykysi Arvostellut: lentokykysi    July 22, 2016
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kuinka paljon olet ajatellut alkua. Alku on runon lukijan taivasportti tai helvetin. Minun se jätti viileäsi. Ja sitten. Kaipasin aiheen mukaista rytmiä ja kynäsi todellista jälkeä. Omaperäinen luonneruno ei tarpeeksi tullut esille, tämä jäi mielipiteekseni, haukkaat runollasi lukijaa jalkaa niin, ettei hän jaksa jalkojen lisäksi käyttää päätään, runosta muodostaa tulkintaa. Pari esim. Ymmärtääkö kukaan, mitä haluan sanoa? Annetaan lukijan ymmärtää omalla tavallaan. Tämä kävi minunkin mielessä runon tässä kohtaa, mutta jättäisin lauseen pois.
Toinen. Joessa virtaa kuningasvesi, joka sulattaa siltojen teräsperustat pois. Kuningasvesi sijasta käyttäisin jotain muuta sanaa. Kuninkaan valta on vähentynyt nykyihmiselle. Joten minä ajattelen: juoksemisen, sänkyyn kaatamisen - sinä käytät vuoteeseen - kuningasveden, lehden kuolinilmoitukseen, oleva vierasta kutoa minun, villaista runopipoa. OLEN runossa sisällä tai ulkona, tekisi mieleni sanoa, parantamisen varaa jää runoon.
Otan vielä yhden asian esille, runon loppu on minun mielestä hyvä. Sanotaan, lopussa kiitos seisoo.



Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
babel_ojanpera
August 01, 2016
Report this comment
Hei, kiitos kommentista. Tämä omasta mielestä aika epäonnistunut tulos. Vaatii paljon editointia. Lisäsin sen, koska kokeilen jotain uutta. Ja tarvitsen palautetta.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS