Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Sanoja Hot
 
Sanoja 2015-05-14 14:34:08 Jästipää
Arvosana 
 
2.5
Jästipää Arvostellut: Jästipää    May 14, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Eloisaa tekstiä ja humoristinen ote. Komppaan Alapoa ja Tarraa siinä, että minäkään en löytänyt tälle tekstille sitä punaista lankaa. Tämä oli enemmänkin vain jonkinlainen kuvaus, mutta juonta ei oikein ollut. Emännyys ärsytti tässäkin ja korostui, koska olen lukenut nyt sinun tekstejäsi useamman putkeen, joissa tuo emännyys kaikissa on mukana. Mistä tämä emännyys on saanut alkunsa? Olettaisin, että tämä on puhekielestä lainattua tai että jossain päin Suomea kenties käytetään tällaista termiä, mutta tuon käyttö kaunokirjallisessa tekstissä ei oikein toimi varsinkaan, kun sitä toistetaan monessa tekstissä eikä sille ole juurikaan mitään synonyymeja tai kiertoilmauksia keksitty.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
Sari68
May 14, 2015
Report this comment
Emännyys se olen minä joka seikkailee blogissa Willa Jussila.
Yritän parantaa tapani!
In reply to an earlier comment
Jästipää
May 15, 2015
Report this comment
No tämä avasi näitä tekstejä heti huomattavasti paremmin, kun kerroit, että kyse on blogiteksteistäsi. Omissa arvioinnissa tällä sivustolla lähden aina siitä olettamuksesta, että tänne laitetut tekstit ovat kaunokirjallista tuotosta ja silloin niissä on tiettyjä pelisääntöjä joita tulisi noudattaa. Kun nyt onkin kyse blogikirjoituksista, niin ymmärrän täysin näiden tekstien muotokielen ja asiat joita olen palautteissani kritisoinut. Nämä tekstit eivät siis ole alun alkaenkaan ollut tarkoitus olla novelleja. Tässä mielessä tämä sivusto ei ehkä sitten ole ihan oikea paikka tämän kaltaisille teksteille, niitä kannattaisi muokata huomattavasti kaunokirjallisempaan asuun ja tyyliin, ennen kuin tänne laittaa niitä arvioitavaksi, koska siitä näkökulmasta niitä täällä arvioidaan. Pitääkin muuten vilkaista tuota blogiasi... :)
In reply to an earlier comment
Sari68
May 15, 2015
Report this comment
Joo teen nyt sellaisen puhtaan novellin, tai ainakin kaikkeni yritän. Katsotaan mikä on lopputulos.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS