Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Auringonpilkku 2020-09-21 15:18:44 L.R
Arvosana 
 
3.5
L.R Arvostellut: L.R    September 21, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kaiken kaikkiaan ihan viihtyttävä tarina. Mielestäni tuo kahvilakohtaus oli todella viihdyttävä ja herätti hyvin lukijan mielenkiinnon.
Minusta tämä lopetus jossa Kyösti tajuaa kuuluvansa Sappolaan ei ihan toiminut. Ottaen huomioon kuinka paljon tarinan tapahtuvat kummastuttivat Kyöstiä olisin enemmänkin olettanut hänen poistuvan Sappolasta mitä nopeimmiten. Pidin kuitenkin siitä paljastuksesta että jokaisella kyläläisistä on oma "foliohattupäivänsä" ja tämä lausahdus oli todella hyvä:

"Niin se vain täällä taitaa olla, vaikka yhtä kyläläistä kyllä epäillään vahvasti täyspäiseksi. Hän kyllä on jyrkästi itse asian kiistänyt ja väittää oman hattupäivänsä vain osuvan niin hassusti, ettei kukaan ole löytänyt paikalle silloin."

Eli hyvää huumoriakin olet tarinaasi lisännyt ja kaiken kaikkiaan tämä on ihan mukavaa luettavaa.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
September 23, 2020
Report this comment
Kiitos palautteesta LR. Olen samaa mieltä tuon loppuosan suhteen. Homma roikkui pitkään keskeneräisenä ja piti oikein puristaa, että sain itselleni aikaa päättää tarina.
Juoni noudattelee kyllä alkuperäistä ajatusta, mutta olisi pitänyt pohjustaa Kyöstin ajattelumuutosta ja rakentaa sille johdonmukaisempaa pohjaa.
On vaan jotenkin mennyt tuo ajankäytön mahdollisuus tähän kirjoitteluharrasteeseen melkoisen olemattomiin. Itse mieluusti käyttäisin kerrontaan paljon pidempiä jaksoja kuin nykyisin tuntuu mahdolliselta. Tarttis varmaan tehdä jotain asialle tai sitten jättää jotain tekemättä.

Mutta, yhtä kaikki. Iso kiitos jälleen kerran antamastasi palautteesta.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS