Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Sain heiltä kaiken paitsi kodin 2.0 2020-07-24 15:44:31 Oriodion
Arvosana 
 
3.5
Oriodion Arvostellut: Oriodion    July 24, 2020
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hyvin näyttäisi jatkuvan tämä. Uskottavasti kuvaat tämän hahmon elämää ja tunteita. Etenkin se kirpaisi kun äiti repi syntymäpäivänä kortin palasiksi. :(

Kirjoitat hyvin, ja tunnelma muuttuu sopivasti kun päähahmo vanhenee. Ensin ei oikein ymmärrä kaikkea, sitten alkaa ymmärtää mihin äiti on vajoamassa, ja ei itse halua joutua samaan jamaan, vaikka pahasti alkaa näyttää siltä että aika samaan on hänkin joutumassa. Hirveän paljon juonta tässä ei ainakaan vielä ole, vaan enemmän sellaista yleisempää kuvailua mihin tämän hahmon elämä on menossa, mutta toimii ihan hyvin. Hahmon nimeä ei taidettu vielä mainita missään? Sinänsä se toimii minä-kertojalla ihan hyvin, mutta kun tässä on jo ainakin Maria ja Marcus mainittu niin alkaa tuntua vähän hassulta että päähahmon nimi ei ole tiedossa.

Varmaan tämä jatkuu vielä? Jos tulee paljon lisää versioita niin olisi varmaan hyvä pyytää ylläpitoa poistamaan vanhat versiot (kun niitä ei taida voida itse poistaa) jos niissä on sama sisältö mikä on myöhemmin mukana uudemmissakin, kuten edellisessä versiossa on tämän alku, eikä tainnut olla mukana mitään sellaista mitä tässä ei ole.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS