Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kuolleiden kirja 6 2019-05-03 09:27:36 Arska
Arvosana 
 
4.0
Arska Arvostellut: Arska    May 03, 2019
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tarinan juoni etenee kiinnostavasti ja samalla luo uusia ulottuvuuksia junen etenemiseen. Kerronta on kiinnostavaa ja sujuvaa, joten tätä on hyvä lukea.
Tekstissä ei pistä esiin virheellisyyksiä, tai sitten kiinnostavasti etenevä juoni vain vie lukijaa niin, ettei sellaisia huomaa. Jos nyt jotain oikein hakemalla hakee, niin ehkä pienellä tekstisuunnittelulla voisi vähentää joissakin kappaleissa esiintyvää toistuvuutta. esimerkiski tämä viimeinen kappale sisältää aika monta Olavia pienin taivutuksin.

Kokonaisuutta katsoen todella hyvää ja hyvin esiintuotua kerrontaa, jota kyllä mielikseen lukee.

Kiitos kirjoittajalle ja sitten seiskaosan kimppuun. Valitan etten kiireitteni vuoksi ole juurikaan ehtinyt kommentoimaan.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
Aloittelija
May 06, 2019
Report this comment
Kiitos paljon kommentistasi. Pelkäsin ettei tälle tarinalle jakseta enää antaa palautetta mutta ilmeisesti olin väärässä. Kivaa että olet jaksanut näinkin pitkälle lukea ja pyrin kiinnittämään huomiota toistuvuuteen.
In reply to an earlier comment
Arska
May 08, 2019
Report this comment
Lukemisen suhteen ei mitään ongelmaa tämän kanssa. Tulet varmasti saamaan ihan merkittävissä määrin lukijoita tälle tarinalle. Kokonaan toinen asia on sitten palaute.

Palautteen antamisessa näyttää olevan pysyviä vaikeuksia ja se on seikka, joka on vaivannut tätä foorumia iät ja ajat. Aiheesta on poristu täällä useinkin, mutta vaikutusta ei palautteen antamiseen ole ollut. Se on vaan niin vaikeeta kirjottaa muutama lause omasta lukukokemuksesta.

Kyllä käytäntö täällä on pitkälti se, ettei palautetta herkästi anneta. Ja tämä harvakseen annettu kommentti kyllä suuntautuu niille kirjottajille, jotka itse jaksavat kommentoida lukemaansa ja muistavat huomioida omille teksteilleen saamansa palautten antaneita.
In reply to an earlier comment
Aloittelija
May 12, 2019
Report this comment
juu sen seikan olen kyllä huomannut
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS