Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Scorpion | I Hikeä ja hiillostusta & II Kuumaa seksiä 2018-01-31 12:46:33 TarraLeguaani
Arvosana 
 
2.5
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    January 31, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Cancún laidoilla -> Cancúnin laidoilla
Selvästikkin -> selvästikin
takaatani -> takaani
enään -> enää
Vatos Locos- jengin -> Vatos Locos -jengin

Repliikin vaihtuessa johtolauseeseen, merkitään se yhdellä välimerkillä. Esimerkiksi:
"Kissa on musta", sanoin.
"Onko kissa musta?" kysyin.
"Tuo kissahan on musta..." henkäisin.
"Kissakin on musta!" huusin.

Näppäilyvirheitä on aika paljon (esim. serffi), mutta kun luet todella huolellisesti tekstisi sana kerrallaan, saat ne korjattua nopeasti.

Sheriffi on vähän niin kuin poliisipäällikkö. Tarinassasi paikka kuhisi sheriffejä, mikä on aika erikoista.

Olen T.Johanin kanssa samaa mieltä, että kuuma seksi jäi nyt vähän välistä. Jos otsikko lupailee sellaista, sitä lukija odottaa. Tässä käytit seksin kuvailuun sitä miedointa tapaa, millä seksuaalista kanssakäymistä voi esittää. Siinä mielessä seksi voi olla väliotsikkona, mutta kuuma seksi ei ehkä niinkään. "Lopulta pääsimme kohokohtaan, sitthen itse seksiin." Mikä tämä kohokohta ennen seksiä on? Eikö kohokohta yleensä ole itse seksi ja seksin loppuhuipentuma, orgasmi?

Kirjoitat suhteellisen selkeästi, etenet hyvin, etkä jää junnaamaan. Osaat jättää juonelle salaperäisyyttä kirjoittaessasi osissa ja hyppiessäsi ajassa. Se herättää mielenkiintoa. Muista olla kuitenkin tarpeellisen selkeä, vaikka hypit. Jos kuljetaan samassa ajassa, käytä yhtä aikamuotoa, älä sekoita liikaa, se vaikuttaa luettavuuden sujumiseen.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS