Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Wilius Merenkävijä 2021-01-05 16:11:01 Arska
Arvosana 
 
3.5
Arska Arvostellut: Arska    January 05, 2021
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tarina on mielenkiintoinen ja mukavan helppolukuinen. Kuten haavanlehtikin mainitsee, kirjoittamnen on onnistuneen sujuvaa.
Juoni etenee mukavaa tahtia ja on kiinnostavalla tavalla luotua. Joisssakin kohdin olin havaitsevani tekstissä pientä kankeutta, joka hieman karautti sujuvuutta hiekalle, muttei sentään kokonaisuuteen vaikuttanut mitenkään isommin häiritsevästi. Mittava kokonaisuus, joka todella piti kiinnostuksen yllä, vaikka lukemiseen pitikin muiden kiireitten vuoksi käyttää useampi yksittäinen lukukerta.

Hyvää työtä. Tarinasta voisi saada vaikka romaanin mittaisen teoksen. Alkuasetelmasta lähtien juoni puikkelehtii mielenkiintoisten yksityiskohtien kautta ja voisi löytää tiensä lukemattomiin uusiin seikkailuihin, ja ehkä tulevaisuudessa löytäkin.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
40
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Oriodion
January 06, 2021
Report this comment
Kiitos palautteesta!

Tämä on vähän vanhempaa tekstiä kuin muut tänne laittamani tarinat. Vähän enemmän kankeutta voi siis olla, vaikka vähän muokkailinkin ennen tänne lataamista.

Kiva kuulla että tästä olisi useammankin kommentoijan mielestä voinut kirjoittaa pitemminkin. Itse en ole ajatellut tätä tarinaa tämän pitemmäksi, mutta muita samaan maailmaan sijoittuvia tarinoita olen kyllä kehitellyt. Ehkä laitan jossain välissä jotain tänne.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS