Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Olen yksi teistä 2015-07-13 14:25:21 peka
Arvosana 
 
3.5
peka Arvostellut: peka    July 13, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Moi.
Alun jälkeen, keskivaiheen tietämillä, olin vähän ymmällä että mihin tama nyt kääntyy. Isät vastaan pojat ja lähetyssaarnaajakin vielä. Ja sitten tama äiti joka lopussa kaikkien yllätykseksi, minunkin, saapuu paikalle. Keskivaihe oli mulle jotenkin sekava. Mutta en olisi sitä kyllä muuttanutkaan. Se oli sekava koska tässä nyt tempaudutaan tilanteen keskelle ja ylenmääräinen selittely olisi vain pilannut sen kaoottisen tunnelman minkä tässä varsin onnistuneesti minusta loit.

Mikä minua vähän häiritsi oli jotenkin tuo dialogi ja tapahtumat lähetyssaarnaajan kanssa. Se meni ehkä vähän turhan yksinkertaisia latuja. Luulisin, että enempäänkin sinulla olisi eväitä. Ja loppu oli vähän lattea...

Mutta olihan hyvää maailmanloppuilua. 4 pistettä on minun kirjoissa, ja arvosteluasteikolla, vähän niinkuin portti paratiisin aukeaisi, joten 3.5 kolkuttelee jo hyvinkin portin pieliä.

Kiitos tekstistä.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Repi
July 14, 2015
Report this comment
Kiitos!

Yritin itseasiassa pitää tuon dialogin simppelinä. Ajattelin että se selkeyttää hommaa, koska aihe oli massiivinen. Tai ainakin itselle se oli, koska meinasin kadottaa juonen. Turhauduin aika paljon loppuvaiheessa ja heitin tänne uusille silmäpareille arvioitavaksi.

Ja hyvä niin, koska tämä avasi aika paljon omia silmiä!

Keskivaihetta muokkasin eniten loppuvaiheessa ja se ehkä näkyykin. Se oli se rassaavin, kun yritin kaikki langat sitoa yhteen.

En ole varma toiko loppu sen viestin minkä piti, mutta ehkä olisin voinut pistää hieman enemmän jännää peliin.

Hyvää palautetta!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS