Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

Multaa, morfiinia 2025-12-31 11:16:24 Ilona
Arvosana 

4.0
Arvostellut: Ilona    December 31, 2025

sairasta huonohkoa mutta sairaan hyvällä tapailuyrityksellä muovailtu runonpätkä- kaikesta kirjoituksenasiantuntijanäkemystunnelmalmallisuudessa on aivan itse runonsanoja aivan outoja ja jännittäviä yhdistetty kokonaisuutena tai ei pysyy mahtuu jos jotain erdeityisesti maneeri ja ilmaisu tässä runoilussa on kuitenkin semmoista tekstailua että kukkien runosuonet ja useat mietteet sinulla- kannattaa skriivailla- naisena itse rakastuen muusaa ilman tervehdyin huonolla tavalla taiteilijana muusa ja piristää minua vielä tulevina aikoina ja ehkäpä sinuakin muusa joku jostain omasi piristäsi ja jatkaisit kirjoittelua- vaika ei osaa runomaisemia värittää tavata sanoja muotoilla kauniita lausahduksia mahtavien fraasien kera ja siten johtaa loihtien runotaiteilijana voi aina saada hauskasti ilmaisuista runoista kertomuksista opittua mietelmiä runoiluita omia sekä saada niiden avulla voimaantua ja voittaa haasteita uusia verbaalisia kykyjä ilmaisuita kokonaisuuksisen löytäjänä koen ettäolet erityinen outo hyvä sinulla on tyyliä, hallitse vain ja löydä sitä enemmään älä pelkää mitä kaikkea kirjoitat vaanuskalla kertoa ajatuksesi---kiitos nautin myös mielenkiintoisista hulluista kohtauksista ja sanoista oudoista joista tarina saa väriä jos jonkinlaista esitän kysymyksesn sinun laitan edes näim, vastaatko itse runoihmeellisyyteen josko apua saan ja vastaan kirjoitteluihisi omia runosuoneni aikaansaannonnoksia taiteita ja lyriikoita varausja kirjoitit halulla koe se vahvuutena minusta ainakin ja ihmeillä merkityskoodikuvilla erityisellä kuvauksellasi ole sen verran ihku tms että runoja tulee vielä jostain tälläistä jos opit kiitollisuutta ja nainen t ilona-aikoja voimi

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit