Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
All I want to get is a little bit closer part 2 2013-10-14 13:49:47 jouniet
Arvosana 
 
3.0
jouniet Arvostellut: jouniet    October 14, 2013
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Sujuvaa tekstiä ja siksi mukava lukea. Joitain pieniä sanamuotojuttuja tai puuttuvia kirjaimia, mutta oikolukemalla noista pääsee eroon.

Yksi asia mikä minua häiritsi lukiessani, on paikoittainen selittelevä, ehkä hieman omakuvaa vähättelevä, tyyli. Esimerkiksi "Mutta kuten olen jo monta kertaa sanonut,..." ja "Koitan nyt päästä itse asiaan.". Mielestäni aivan turhia lauseita ja asian voi sanoa suoraankin ilman tuon tyyppisiä johdantoja.

Oikolukemalla voisi saada myös aiheenmukaisen ryhmittelyn paremmaksi. Nyt paikoin tulee sellainen kuva, että teksti on kirjoitettu "tajunnanvirtatekniikalla" eli yhtäkkiä muistuu jotain mieleen ja se lätkäistään siihen kohtaan tekstiä. Tämä kommentti koskee lähinnä tekstin alkuosaa, loppuosa etenee sujuvammin.

Muuta muutoin, kuten todettu, mukavasti luettavaa tekstiä.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Reddari
October 15, 2013
Report this comment
Kiitoksia paljon kommenteistasi! On aina mukava saada palautetta, joiden pohjalta voi kehittää itseään paremmaksi kirjoittajaksi.

Minulle on varsin haastavaa kirjoittaa tätä novellia, sillä valitsin itselleni aivan vieraan kerronan muodon. Yleensä tykkään kirjoittaa ihan ulkopuolisen kertojan voimin, mutta nyt annan hahmon kertoa tarinan. Annan hahmon tavallaan olla kirjoittajana. Siksi nämä omakuvaa vähättelevät lauseet. tyttö on tarttunut toimeen ja haluaa kertoa tarinansa, vaikkei usko olevansa siibä kovin hyvä.

Mutta kiitos vielä kerran rohkaisevista kommenteistasi!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS