Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Pohojosen reissu 2023-12-22 23:02:18 Oriodion
Arvosana 
 
2.5
Oriodion Arvostellut: Oriodion    December 23, 2023
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Pohojosen reissu kiinnosteli nimenä, itse on myös toisinaan tullut vaelleltua ympäriinsä Lapin maisemissa. Mutta jotenkin tämä ei ihan hirveästi iskenyt. Ihan hauska jippo tuossa lopussa, mutta ei ollut mielestäni parhaita kirjoituksiasi. Alussa esimerkiksi kirjeeseen takerrutaan vähän turhan paljon, kun ei vaikkapa lakiasijaintoimisto Attajalla ole kuitenkaan varsinaista roolia tässä.

Nojoo, ei tämä huono tarinan poikanen ollut, mutta ehkä olisin toivonut pohjoisen reissulta jotain syvemmälle pohjoiseen vievää tunnelmaa.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
December 26, 2023
Report this comment
Kiitos palautteestasi Oriodion.

Tämä "tositapahtumaan" perustuva tarina keskittyy lähinnä tuohon lopun, mielestäni jopa moniulotteiseen ratkaisuun. Nimi saattaa olla harhaanjohtava siinä mielessä, ettei tässä juurikaan kuvata itse retkeä. Tositapahtuma siinä mielessä että tarinan alkujuuri on kerrottu yhdellä kertausharjoitusreissulla Rovajärvellä. Yksi kaveri kertoi tämän jutun aiheena olevan tapahtumaketjun tositarinana kotipuolestaan Kiteeltä. Suurinpiirtein näin olisi todella tapahtunut, joskin olen tietysti tarinaa muokannut ja lisännyt hieman perittävän omaisuuden määrää ja sijaintia.

Jostakin tuli eräänlainen ajatustakautuma asiaan, ja koska tekeillä on yksi hieman laajempi ja mittavampi kirjoitusprojekti, piti tämä kirjoittaa pois alta ja häiritsemästä.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS