Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Huonompi päivä 2023-04-16 05:37:49 lukeva33
Arvosana 
 
4.0
lukeva33 Arvostellut: lukeva33    April 16, 2023
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kyllähän tästä neljä täytyy antaa, mukava tarina jota ei ihan päivässä ole tehty. Muutama pieni kirjoitusvirhe ja osin puuttui ne viivat kun henkilöt puhuu...mitä ne nyt ovatkaan en muista. No Reiskalla kyllä vähän meinaa puheessa kummasti vaihdella jokin Turku/Tampere murre lähes kirjakieleen välillä, että tuommoisessa pitäisi olla hiukan huolellisempi.
Mutta oli silti mukava tarina ja onneksi loppuikin vielä ihan "onnellisesti" niin jäi hyvä mieli, kiitos.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
April 20, 2023
Report this comment
Kiitos saamastani palautteesta.

Ensin nuo repliikkimerkit. Alkuperäistekstissä näyttävät olevan paikallaan, mutta joku käyttämäni kirjoitusohjelma näyttää niitä vierastavan. Tai sitteen tuossa tekstin siirrossa tapahtuu minulla joku ihmeellinen kämmi ja niitä rapisee pois.

Toinen tuo Reiskan murremaailman omituinen vaihtelevuus. Hyvä kun havaitsit ja puutuit asiaan. Itse en mokomaa havainnut, mutta olen huomannut omien tekstien lukemisessa tapahtuvan tämän tason huolimattomuutta. Kun tietää mitä on tavoitellut kirjoittaessa, niin uudelleen luenta tahtoo jäädä pintapuoliseksi, vaikka siihen kyllä yrittää keskittyä.

Mutta yhtä kaikki. Suuri kiitos antamastasi arvokkaasta palautteesta
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS