Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kirjoitusmerkki 2023-02-05 12:11:33 Oriodion
Arvosana 
 
3.0
Oriodion Arvostellut: Oriodion    February 05, 2023
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Yksinkertaista. Mutta kaunista. Ulkomaailmalle todella pieneltä vaikuttava juttu, tuo merkki, mutta jolla on silti valtava merkitys tekijälleen.

Olen varmasti lukenut tämän joskus aiemmin. Joko se on ollut aiemmin esillä sivustolla, tai sitten luin tämän jo mutta jätin kommentoimatta. Nojaa, nytpä jätän sen kommentin.

Tulee vähän mieleen Hemuli, joka on kerännyt itselleen täydellisen postimerkkikokoelman, ja menettää samalla tarkoituksen harrastukseltaan. Tässä tosin oli vähän positiivisempi suhtautuminen asiaan. Mitenhän Yakuci sitten jatkossa käyttää aikansa, kun ei enää jatkaisi merkkimaalailun parissa?

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
February 07, 2023
Report this comment
Kiitos kommentistasi Oriodion.

Tarinahan itsessään on hyvinkin simppeli ja pienieleinen mutta juuri tuo tunnelma on se seikka, jota lähdin etsimään kuvailuun. Sen piti olla se "juttu". Mukavaa kun siitä on ainakin iso osa kohdannut lukijansa.

Tunne siitä että, olet lukenut tämän aiemmin, on varmasti perusteltu, sillä tämä on ensimmäinen juttuni täällä, tosin silloin nimellä "Silta". Täällä nyt sattui olemaan samaan aikaan samalla nimellä kirjattu tarina, joten minun piti etsiä toinen aihenimi.Tarina ei silloin kerännyt kommenttia, ja ajattelin tätä eräänlaiseksi merkkipaaluksi foorumilla olostani.

Varsin nopeasti silloin aikoinaan poistatin tämän korvaat punaisina, sillä hyvän tovin sivustoa ensin seuranneena rohkaisin itseäni tuomaan oman juttuni tänne näiden loistavien tarinoiden joukkoon. Aivan kuin rasvamonttuhaalareissa olisin kirkkoon mennyt. Toki kaikki ovat tervetulleita, mutta mokalta se silloin tuntui. Juhal Mokalta.

Mutta eipä mitään. Harrastushan tämä kirjoittaminen minulle on, iloinen harrastus. Tällä foorumilla olen saanut hyvän ja kannustavan vastaanoton näille kirjoitelmilleni. Kaikenkaikkiaan näitä tekstejä minulta löytyy varmaan rapiat parisataa, joista ehkä neljänneksen olen täällä esiintuonut. Se on minusta paljon. Harrastus jatkuu edelleen ja työnalla on scifitarinaa, jossa hieman olen katsonut oikeudekseni soveltaa faktoja avaruuden aikajanoissa. Mikäli juttu päätyy tänne, niin toivon mielikuvitukseni rajapyykkejä hipoville näkemyksilleni ymmärrystä.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS