Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Menneen kosketus 2019-07-21 15:32:02 Vääpeli Y.
Arvosana 
 
4.0
Vääpeli Y. Arvostellut: Vääpeli Y.    July 21, 2019
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Upeasti alussa tahti on rauhallinen, mutta sitten vauthi kiihtyy ja lukijankin syke alkaa nousta. Imutat lukijan tarinaan ja yhtäkkiä huomaakin olevansa koukussa ja tuntee sen pakon sisällään, että haluaa tietää mitä tapahtuu. Pari pilkunviilaus juttua. Ensinnäkin virke "Hän ei ollut ainoastaan tyrmäävän näköinen, vaan vaikutti persoonaltaan kiinnostavalta" on ainakin minun korvaani aivan hivenen kömpelö. Varsinkin loppu. Toisekseen, kertoja käyttää juhlista sanaa "bileet", ja jos opiskeluajoista on jo noin 30 vuotta aikaa mielestäni se ei istu hänen suuhunsa. Nämä toki omia henkilökohtaisia mielipiteitäni ja kaivamalla kaivettu, jotta olisi jotain korjattavaa, sillä kritiikki kehittää, ei kehut. Ainoa suurempi korjattava asia mielestäni on tuo loppu, kuten boxo jo ehti sanoa. Jos Milla on noin kauan hautonut kostoa, hän ei lopeta kertojan "kiduttamista" noin nopeasti ja olettaisin, että hän haluaa kuulla ne sanat "minä tapoin hänet" tms. Hän todennäköisesti haluaisi kuulla syitä ja kuinka hyvin he Maijun kanssa tunsivat yms.

Joka tapauksessa hyytävän mukaansa tempaava tarina, taattua laatua!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Jästipää
July 26, 2019
Report this comment
Kiitos palautteestasi! :) Tuosta lopusta kommentoinkin jo Boxon palautteeseen. Kritiikki on aina tervetullutta, ilman sitä ei pysty kehittämään omaa kirjoittamistaan. Sellainen "ihan kiva" -tyyppinen palaute on tietenkin mukava kuulla, että pidetään, mutta se ei taas auta löytämään kehittämisen kohteita tekstistä tai minusta kirjoittajana. Joten reippaasti vaan kritiikkiä, kiitos! :) Bileet on muuten sana jota itse käytän ja samoin kaveripiirini ja työtoverinikin. Itse olen melkein 50v eli ei tuo mitenkään outo sana mielestäni ole vanhemman henkilön suuhun lainkaan... :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS