Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Sinin tarina 2018-01-30 19:28:04 TarraLeguaani
Arvosana 
 
3.5
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    January 30, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Olet selvästi nuori tyttö, joka harrastaa ratsastusta. Ikäsi näkyy kirjoitustavassasi, kuten se saakin näkyä. Luet selvästi kirjoja ja haluat luoda oman juonesi. Olet silti sortunut vähän liialliseen juoneen, sillä siinä tapahtuu ihan hurjan paljon yhdelle ihmiselle.

Tarinankerronnan ei tarvitse painottua pelkille juonenkäänteille. Minä olen myös lapsena koulussa kirjoittanut ihan samalla tavalla kuin sinä, eli mielenkiintoisia uusia asioita peräjälkeen. Voi myös olla, että nuorena halusi jatkuvaa tapahtumienkirjoa, joten kirjoittikin sellaisia siis. Aikuisena maku ja mieli muuttuu ja tyyli hioutuu, kuten olen varma, että sinullekin tapahtuu.

Pystyin istua/pystyin syödä -> pystyin istumaan/pystyin syömään

Hyppäät Mathiakseen tekstin loppupäässä. Älä hyppää, kerro hänestä jotain jo alkupäässä, jotta pääset sujuvasti etenemään häneen myöhemmin. Jos hän on kerran ollut olemassa Sinin elämässä niissä kohti, kun alussa kirjoitat, lisää hänet sinne.

Olet hyvällä tiellä, jatka ehdottomasti kirjoittamista, koska sillä tavalla teet itsestäsi koko ajan paremman. Älä kirjoita vain aiheista, mitkä kiinnostavat sinua, vaan ota haasteena kirjoittaa lyhyitä tekstejä kaikenlaisesta erilaisesta ja eri tavoin. Se kehittää sinua.

Tuplaplussat vähäisestä määrästä kirjoitusvirheitä!

(Ikä huomioitu arvioinnissa.)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS