Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kirjoitushaaste (kuolema): Verneri 2017-03-22 10:55:00 E.
Arvosana 
 
5.0
Arvostellut: E.    March 22, 2017

Hieno kertomus. Jokainen yksityiskohta on omaperäinen ja yksityiskohtainen, kieli on upeaa, ja vielä juonikin pystyy yllättämään, lopun retrospektiivinen siirtymä istuu kokonaisuuteen hyvin.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 

March 22, 2017
Report this comment
Kiitos arvostelusta. Tämä teksti syntyi äkkiseltään aamukahvia juodessa ja julkaisin sen samantien, joten olen siinä mielessä aika ylpeä itsestäni, enhän yleensä uskalla julkaista mitään ennen kuin olen viilannut ja kääntänyt ja vääntänyt sitä lukemattomia kertoja. Pikkutarkkuuteni hipoo pakkomiellettä, joskus se jopa pilaa tekstin ja vie kirjoitusmotivaation, mutta ehkäpä olen vähitellen hölläämässä otettani. Mukava palaute tietenkin valaa rohkeutta ja kannustaa olemaan vähemmän itsekriittinen, kiitos siis toistamiseen siitä, että jaksat lukea ja kommentoida.
In reply to an earlier comment

March 23, 2017
Report this comment
Ole hyvä.

Olen kirjoitellut tänne aiemmin enemmän palautetta. Useimmat eivät vastaa palautteisiin, silloin jää helposti miettimään, oliko palaute liian murskaava. Pieni keskustelu kirjoittajan kanssa ehkä innostaisi palautteiden antajia antamaan lisää palautetta.
In reply to an earlier comment

March 23, 2017
Report this comment
Olen samaa mieltä. Vuoropuhelu on erityisen tärkeää tällaisen yksinäisen harrastuksen parissa, jota ei voi jakaa toisten kanssa muuten kuin jälkeenpäin. Kirjoittajien kannattaisi jo omaa hyötyä ajatellen avautua vuoropuheluun. Toki se myönteinen palaute on aina helpompi ottaa vastaan, mutta ainakin minä olen saanut paljon irti myös rakentavasta kritiikistä, joten sitäkin on pakko arvostaa. Kirjoittaja itse on aina liian lähellä omia tekstejään, ei niitä osaa arvioida samalla tavalla kuin toisten tarinoita. Ja se palautteen antaminenkin voi olla antoisaa, sen olen tällä sivustolla huomannut, joskin se voi olla myös vaikeaa. Joutuu vähän miettimään, miten asiansa ilmaisee, ettei huomaamattaan vaikuta ylimieliseltä ja tylyltä. Tälle palstalle mahtuu monta hyvää kirjoittajaa, joten murska-arvioita ei onneksi tarvitse edes antaa!
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS