Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Marvelin supersankari || 2017-03-12 12:26:26 Jästipää
Arvosana 
 
4.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    March 12, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Luin sekä ykkösosan, että myös tämän kakkosen. Olet taitava kirjoittaja. Osaat luoda hyvin tunnelman ja hallitset kielenkäytön suvereenisti. Tämä tarina oli kokonaisuudessaan karun kaunis. Sinulla oli hyviä kielikuvia tekstissäsi ja tarina oli uskottava. Teknisesti ja kieliopillisesti tämä oli hyvää tasoa, joskin muutama pieni virhe joukkoon oli mahtunut. Uskon kuitenkin, että oikoluvulla saat nämä nopeasti kiinni.

Juonellisesti tämä jäi minusta hieman liiaksi auki. Tämä ikään kuin alkoi vain jostain, kertoi sen jälkeen hyvin tarinan, mutta päättyi jälleen auki. Sinänsä avoin loppu ei ole missään nimessä huono juttu. On paljon hyviä tarinoita, missä loppu jää avoimeksi, mutta nyt tässä jäi minun makuuni ehkä aavistuksen verran liikaa asioita vielä selittämättä, erityisesti olisin kaivannut henkilöiden taustoja enemmän selville... No, nämä ovat ehkä enemmän makuasioita...

Tarinan otsikon kyllä vaihtaisin. Marvelin supersankari mainitaan ensimmäisessä osassa kerran, mutta sen lisäksi otsikolla ei tunnu olevan varsinaisesti mitään yhteyttä itse tarinaan tai sanomaan.

Mutta kaiken kaikkiaan hyvä tarina. Pidin tästä kovasti. Olet ilmeisesti kirjoitellut enemmänkin, sen verran hyvältä tekstisi vaikuttaa ainakin minun silmääni. Toivottavasti tulet jakamaan lisää tuotoksiasi tänne... :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS