Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Äänetön hätähuuto 2013-09-30 13:29:22 liskomies
Arvosana 
 
3.0
liskomies Arvostellut: liskomies    September 30, 2013
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Pidän kerrontatyylistäsi, en oikein osaa paremmin perustella, miksi. Muut kitisköön pilkun paikasta, ei se mullakaan aina oikein mene. :)

Yksi asia tuli mieleeni, nimittäin taustatyön merkitys. Eikös tuollaiset 51 - 52 kiloa ole melko terve paino (ainakin keskimittaiselle, tytön pituus ei käynyt ilmi tekstistä) nuorelle tytölle? Kertoja-minällä oli kuitenkin joukko vakavan aliravitsemuksen merkkejä: menetetty hammaskiille, kalpea iho, heiveröisyys, huonot kynnet jne. Jos olisit kirjoittanut tytön olevan vaikkapa 42 -kiloinen, olisi tarinan hyytävyys noussut aivan uudelle asteelle... Tai sitten olen ihan pihalla! :D

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Nenne
October 01, 2013
Report this comment
Jostain syystä en osaa vastata arvosteluusi liskomies, olen vielä melko untuvikko täällä. :D Pilkkujen kanssa olen aina nokat vastakkain, mutta onnekseni en ole ainoa joka kokee samoin!

Hyvä pointti kuitenkin tuo painoasia! Äkkiseltäni Googlesta katsottuna 178cm pitkän ihmisen painaessa 52,3kg on BMI 16.51, joka vastaa merkittävää alipainoa. Toki asia olisi voinut tulla tekstissä selville tai olisin voinut muuttaa painoa alemmaksi, sillä helposti tuosta saa mielikuvan keskipitkän nuoren naisen pituudesta, eikä pitkän. :) Kiitos rakentavasta palautteesta!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS