Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kuollut kaupunki 2016-07-08 09:47:29 Jästipää
Arvosana 
 
3.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    July 08, 2016
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kuolema kiinnostaa minuakin. Olen itse kirjoittanut aiheesta myös paljon ja ehkäpä siksi tämä tarina kiinnittikin huomioni. En kommentoi kieliopillisista tai rakenteellisista haasteista tekstiisi liittyen, sillä ylläpito kattoi nuo asiat melko kattavasti.

Juonellisesti tämä eteni hyvin ja kerronta oli mielestä varsin taitavaa. Sinulla on hyviä kielikuvia ja osaat luoda tunnelman hyvin. Minun makuuni kohtaukset, joissa sairaalan henkilökunta kävi dialogia, olivat ehkä jotenkin irrallisia muuhun tarinaan verrattuna. Olisiko noista saanut enemmän irti, jos ne olisi kirjoitettu vain päähenkilön huomioina ja kokemuksina, jolloin olisi voinut tuoda myös päähenkilön tuntemuksia yms. enemmän mukaan, sen sijaan, että ne ovat nyt dialogin muodossa? Toivottavasti saat kiinni mitä ajan takaa. Lisäksi tarina on minusta turhan lyhyt. Aina kun tekstissä viitataan kuolemaan lukijaa väistämättä kiinnostaa syyt, mitkä johtivat kuolemaan. Tämä puoli jää minusta turhan ohueksi tässä tekstissä.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin kokonaisuutena hyvä tarina. Toivottavasti ilahdutat meitä vielä muillakin teksteilläsi, osaat selvästi kirjoittaa hyvin ja koukuttaa lukijan.

Tervetuloa sivustolle! :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS