Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Ajatuksia elämästä (OIKEA VERSIO) 2015-03-08 22:40:58 Arska
Arvosana 
 
4.0
Arska Arvostellut: Arska    March 09, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Niin, luin tämän kahteen kertaan, ja silti minäkään en löytänyt tästä sellaista tunnelataussta, jota novellilta voisi odottaa silloin, kun käsitellään näin syvällisesti, näin äärimmäisiä asioita.
Tuo viimeinen kappale ehkä paljastaa syyn siihen, miksi tunnelma ei virity kaikkien lukijoiden kohdalla. Olet kirjoittanut tekstin muotoon, jolla haluat tukea, ja opastaa vastaavaa kokeneita, eli kohderyhmäsi on rajattu suppeaksi. Tekstisi kokeminen edellyttää ainakin jossakin määrin kohtalotoveruutta.
Kirjoituksessasi on paljon sisältöä, joka avautuu lukijoille selkeänä, ja johdonmukaisena, ja silti siitä jää vaikutelma, että siinä on sisällä jotain paljon enemmän. Niin varmaan onkin, ja se jotain tarvitsee löytyäkseen elämäntilanteita, jotka vastaavat kuvailemisiasi kokemuksia.

Tämä on hyvä, mutta luulen, etten tavoittanut tarinaan kätkettyä kultaista avainta. Etkä tainnut haluta sitä kaikkien löydettäväksi.

----Kiitos----

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Lil Sparrow
March 14, 2015
Report this comment
Kiitos palautteesta!

Itse asiassa en kirjoittaessani ajatellut piilottaa kirjoitukseen sen syvempää sanomaa. Teksti ei varmasti aukea kaikille, jos ei ole itse kokenut jotain samantapaista. :-)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS