Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Pikku Ella 2015-02-09 15:56:54 TarraLeguaani
Arvosana 
 
4.0
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    February 09, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Todella näppärää ja taidokasta sanojen käyttöä. Soljuvat lauseet lipsahtavat aina seuraavaan. Hyvä, että kirjoitit tuon alkutekstin, eli itsekin tiedät, että toistoa ja lapsellista yksinkertaisuutta vilahtelee tekstissä, mutta se kuuluukin.

Jästipään tavoin minuakin hieman häiritsi tuo Ellan nimen toistelu, MUTTA tämä on Ellan vähän niin kuin Ellan kertoma tarina itsestään, jolloin ei voi käyttää sanaa 'tyttö' tms, vaan se on oltava Ella tai hän. Joten tätä ei voi muuttaa. Minä luin tekstin ainakin pienen tytön äänellä (en siis ääneen :) )

Loistava.



"Täti tuuli laskee Ellan keltaiseen, kultaiseen mereen. Ella ui meressä nallekarhun kanssa. Meri tuoksuu." Tässä minä jo mietin, että missä pissalammikossa se tyttö lilluttelee :D

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Lil Sparrow
February 13, 2015
Report this comment
Kiitos palauttesta! :)

Yritän opetella kirjoittamaan kolmannessa persoonassa ja jotenkin Ellan maailmaan ei sovi minäkertoja... Ajattelin, ettei pieni tyttö ehkä käyttäisi kovin vaikeita ilmaisuja. Olen tietoinen jatkuvasta toistosta, mutta se tuo tekstiin kaivattua lapsellisuutta. Olen iloinen että pidit Ellasta!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS