Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Tavallinen ilta 2015-01-19 19:19:27 Jästipää
Arvosana 
 
4.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    January 19, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Pidin tarinasta. Loppu on hyvä. Se jättää mukavan pahaenteisen lopun, joka ei olisi niin pahaenteinen ellei alussa kuvattaisi hyvin miten kypsähtänyt ja tylsistynyt päähenkilö elämäänsä on. Lopun jälkeen ainakin minun päässäni alkoi soida, että millainen naisen seuraava työpäivä mahtaa ollakaan ja voi sitä parkaa, joka seuraavaksi puristaa naisen pakaraa... :) Tarra omassa palautteessaan jo ehti listata joitain kirjoituksellisia juttuja, joten en palaa niihin, mutta yhden lauseen mainitsen erityisesti eli "Taas yksi murhaavan ahdistava ja kuolettavan tylsä sunnuntai-ilta. ". Tämä on mielipideasia, mutta jos haluaa kuvata sitä, miten tylsää jollain on, niin en käyttäisi termiä murhaavan ahdistava. Se ainakin minulle tuo mielikuvan jostain sellaisesta, että on tapahtunut jotain poikkeuksellisen ikävää, ei siis tasaisen tylsää. Ja siinä olen Tarran kanssa samaa mieltä, että kieltämättä kuulostaa epäuskottavalta, että alkoholisti voisi toimia palomiehenä, joskin tiedän kyllä oikeasta elämästä sellaisenkin tapauksen (eikä kyllä pitkään sitten ollut enää palomies). Mutta kaiken kaikkiaan tässä oli minusta hyvä idea ja ihanan synkkä avoin loppu... :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
blackflower
January 20, 2015
Report this comment
Kiitos!
En lähtenyt tätä alunperinkään ajattelemaan kovin realistiselta pohjalta, ja siksi tässä on asioita, jotka ovat "oikeassa" elämässä epäuskottavia tai liioiteltuja. Eikä tuo palomies juttu nyt niin outoa ollut, etteikö se voisikin olla ihan totta...
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS