Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Menestyksen hinta | 2. luku | K15 2014-11-14 15:00:44 TarraLeguaani
Arvosana 
 
3.5
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    November 14, 2014
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Pohjustuksesi on hyvä, oli kiva lukea "kirjan takateksti" ensin ja kuulla mitä on odotettavissa.

Kirjoitat hyvin dialogin väliin tapahtumia. Elävöität hyvin tilannetta.

"asettaessaan silmälasiaan", onko miehellä yksi silmälasi? Sellainen on monokkeli. Muutoin silmälasit ovat monikossa.

"Minulle oli aivan sama, keitä huoneessa olisi silloin, kun olin haluton yhteistyöhön heidän kanssaan." Hienosti kehitelty lause! :)

"Jonka kanssa olin jutellut aikaisemminkin." Jonka-sanalla ei oikein voi aloittaa uutta virkettä.

"veitsi oli edellisiltana viiltänyt syvän haavan." Minusta tähän kannattaisi jättää pidempi tauko. Jos eilen Christopher sekosi, viilteli itseään ja hänet jouduttiin rauhoittamaan lääkkeillä, on ehkä vähän liian nopeaan, että hän seuraavana päivänä saa soitella pianoa ihan omassa rauhassaan. Eli jospa tapahtumasta olisi vaikka viikko, se sopisi minun makuuni paremmin.

"En tiennyt siinä vaiheessa, että sen nimeksi tulisi koskaan ”In my heart”", Tämä on huonosti muotoiltu.

Juoni on hieman mielenkiintoinen, mutta en oikein vielä ole löytänyt siitä sellaista valonpilkkua, joka totisesti herättäisi sen mielenkiinnon. Ehkä pientä hiontaa kirjoitustyylisi kaipaa, esimerkiksi tässä luvussa oli paljon katseita. Eli mainitsit liian usein kuka katsoi ketä tai minne ja miten.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 

November 16, 2014
Report this comment
Kiitos paljon rakentavasta ja rohkaisevasta kommentistasi! (:
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS