Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Mitä onni on? 2018-03-06 09:10:19 Arska
Arvosana 
 
2.5
Arska Arvostellut: Arska    March 06, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Niinpä. Mitä onni oikeastaan on? Onni on hetkellistä mielihyvää ja siinä kaikki. Pysyvää onnea ei siis ole olemassa. Jos se tilanne mitä tänään pidät onnellisenä jäisi kohdallasi pysyväksi, se menettäisi hohtonsa, oli sitten kysymys menestyksestä, rahasta tai rakkaudesta. Se, että puhun hetkellisestä mielihyvästä, ei tarkoita välttämättä lyhyttä ajallista jaksoa vaan sen ajan ohimenevyyttä.
Tähän liittyen: sinut tekee onnelliseksi pohdinta, mutta ellet tekisi mitää muuta sen ohella, sekin menettäisi hohtonsa etkä enää kokisi sitä onnellisuuden lähteenä.

Itse kirjoitelmaasi:

Tarinan sadunomaisuus on kertomuksessasi ilmeisen selkeä ja sadunomaisuuteen liittyen siinä on myös pieni elämänviisaus sisällettynä.

Itse tekstiin liittyviä havaintoja: Selkeimmin minulle nousi esiin nuo yhdyssanaseikat. Vaikka itselleni on hankaluuksia saada kirjallinen ilmaisuni kieliopillisesti kelvolliseen asuun, enkä siksi mielelläni puutu toisten testeissä oleviin kieliopillisiin kömmähdyksiin. Nuo yhdyssanojen hajonnat nousivat jopa jossakin mielessä häiritsevästi esiin, joten maininta niistä. Kiinnitä noihin enemmän huomiota ja saat heti tekstistäsi sujuvaa.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS