Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Kirjoittaja.fi 2018-01-28 13:22:09 TarraLeguaani
Arvosana 
 
5.0
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    January 28, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Arska on ihan oikeassa, minua myös harmittaa se, että omia tekstejään ei oikein saa poistettua, vaikka keino sillekin on (huono sellainen). Pitäisikö arvon ylläpidon lisätä ylläpitäjien määrää tästä yhdestä vaikka edes viiteen? Näin useampi teksti saisi myös ylläpidon arvioinnin ja palautteen.

Olen pohtinut muita vaihtoehtoja, esimerkiksi tekstin muokkaamismahdollisuutta, mutta ymmärrän kyllä sen tuomat haasteet. Poistamisessakin toivoisin, ettei se mene siihen, että kirjoittaja poistaa tekstinsä, muokkaa sitä vähäsen palautteiden perusteella (esim. kirjoitusvirheiden korjaus) ja postaa sen saman tekstin uudelleen.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
30
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Arska
January 29, 2018
Report this comment
Kiitos tuestasi TarraLeguaani. Tämä asia on hieman hiertänyt mieltäni, mutta nyt kertoessasi ylläpidosta vastaavan vain yhdn henkilön, alan ymmärtä aiheeseen liittyvän ongelman.

Minä olen ylläpidolle anteeksipyynnön velkaa painostaessani omilla toiveillani. Yhdelle henkilölle on melkoinen posti ylläpitää ja antaa palautetta tällä foorumilla.

Minulla on joitakin tekstejä valmiina, mutta olen itselleni kriittisenä pitänyt ne pöytälaatikossa ja hyvä niin, sillä olisin itsekin sortunut tuohon mainitsemaasi muokatun vanhan tekstin uudistamiseen kommenttien perusteella. Kirjoittelin yhteen Sgogg nimiseen tarinaan melko mittavan lisäyksen, koska sain moitetta tarinan kesken jättämisestä.

Joka tapauksessa ymmärretään ylläpidon haasteet, ja yritellään käyttäytyä täälläkin päässä maltillisesti.

Kiitos.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS