Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Tasa-arvosta osa 1 2017-11-27 08:14:41 boxo
Arvosana 
 
1.0
boxo Arvostellut: boxo    November 27, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Vai että ihan älykkönä pidät itseäsi?? Luulisi sitten hiukan osaavan paremmin vaikka oikeikorjoitusta??..Orjakauppa on yhdyssana..kuten myös sisällissota (ei tule yhdysviivaa)..ja ympäritöpäästöt myös..ympäristöystävällisiin..jne jne virheitä on..
Mutta tietenkin kun on älykkö, ja huolena koko maailma niin tuollaiset pikkuasiat ei ole niin tärkeitä ??

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
22
Report this review

Kommentit

4 kohdetta - näytetään 1 - 4
Järjestys 
Jauhosuu
November 27, 2017
Report this comment
Hei!
Toki on kirjoitus virheitä, kirjoitin suhteellisen nopeasti kyseisen tekstin.
Ja aih, sieltä se katkera kommenti jota pelkäsin tulikin! :) Ei nyt ole tarkoitus sotaa lietsoa, mutta pidän itseäni älykkönä kyllä. Tietysti netissä voi kirjoitella kuka tahansa. Olisin toivonut mieluummin kritiikkiä kyseisestä kirjoituksesta, tiedäthän, itse kontekstista. Otan kritiikkisi yhdyssanoista vakavasti ja lupaan jatkossa parantaa, vaikka se nyt tuli esiin katkerasti. Kuulisin mielelläni ajatuksiasi itse tekstistä :)
In reply to an earlier comment
boxo
November 27, 2017
Report this comment
No tuo nyt on tuollaista vähän sekavaa itsemietiskelyä vaan..pompit asiasta toiseen minun mielestäni ilman kummempaa johdonmukaisuutta.? Sanot vähän jostain, ja taas vähän jostain toisesta asiasta..En ainakaan itse saa kiinni että mikä sun perimmäinen "johtoajatus" tuossa on.?
In reply to an earlier comment
Jauhosuu
November 27, 2017
Report this comment
Okei!
En ehkä itse hahmota sitä kuinka pompin asiasta toiseen, mutta en varmaan kykene näkemään metsiä puilta. Kiitos, tämä oli jo vähän parempi kommentti!
In reply to an earlier comment
boxo
November 27, 2017
Report this comment
Ok ei minullakaan ole tarkoitus mitään "sotaa" tehdä..tulee vaan arvosteltua välillä ehkä liiankin tylysti näitä täällä sen ekan tuntuman mukaan mikä lukemisesta tulee.
Kaikillahan on kuitenkin oikeus kirjoitella,ja monet tarinat ovat vaatineet paljon aikaa ym, ja sitten tulee mollattua näin pikaisesti vähän turhaakin...
4 kohdetta - näytetään 1 - 4
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS