Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Ajatusteni virta 2013-02-21 08:15:43 Alapo80
Arvosana 
 
4.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    February 21, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hyvä ankara!

Tarkoitukseni ei ole ilkkua kenenkään ahdingolla, mutta jos tilasi tuottaa tuollaista tekstiä, niin kannattaa vakavissaan miettiä, haluaako moisesta tilasta luopua! :D

Sinusta saa tekstistä melkoisen rauhallisen kuvan. :D Kirjoitus itsessään on sujuvaa ja selkeää, helppolukuista. Kenties ei kuitenkaan alussa, jossa mietin pitkään, miten kummassa nämä joutsenen ja rakkaus kuuluu tähän tekstiin. Minulla olikin aluksi ainoastaan 3.5 arvosanana. Mutta. Luulen tietäväni mitä ajat sillä takaa ja se liittyy jossitteluun ja niin, että viittaat täydellisiin asioihin ja siihen, kuinka kaukainen asia oma kotoa lähtö onkaan (kun laitat sen samalle viivalle "korjattavissa ja buutattavissa" olevan rakkauden kanssa. Kun oivalsin tämän, vaikka en tiedä edes tarkoititko sitä, nostin tuota arvosanaa.

Se mistä otin pois, oli viimeinen kappale. Liikaa "Siellä sanoja"...ainakin minun makuuni. Tuntuu jotenkin kaukaiselta ja tekemällä tehdyltä.
Kirjoitat, "Siellä saan nukkua aina kun haluan. Siellä saan juoda teetä vaikka olisi ilta.".
Ajatukseni, "Siellä saan nukkua aina kun haluan, ja juoda teetä vaikka olisi ilta.". En sano, että olen oikeassa, mutta mielipiteistähän kirjoittamisen arvioinnissa onkin kyse.

Toivottavasti tästä jäi Sinulle edes jotain käteen! Kirjoituksesi oli erinomainen! Kiitos, etä sain lukea sen!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS