Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Kirjoittaminen

Vinkkejä ja ajatuksia kirjoittamiseen!
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
Colourpoint

Colourpoint
2 posts
---
Location:
n.a.
23.03.2018 10:34

Hei kaikille!

Olen uusi käyttäjä tällä sivustolla. Täällä en löytänyt mitään esittelystä niin aattelin kirjustaa tänne. :)

Olen etsinyt harrastajia, jotka voisi auttaa minua kirjoittamisessa. Nuorempana tekstien tekeminen ei ollut yhtään hankalaa, mutta nykyään on niin kova blokki, etten saa kirjoitettua juuri mitään. Sen tähden mielenterveys meinaa olla koetuksella; asia jota rakastin eniten on nykyään pahin este. Osittain luulen sen johtuvan yksinäisyydestä. Lähipiirissäni ei ole ketään, joka jakaisi samoja kiinnostuksen kohteita kanssani, varsinkaan kirjoittamista. Sitä sitten alkaa sensuroida itseään vähän joka asiassa, kun ketään ei oikeasti kiinnosta.

Kirjoittakaa minulle, millainen foorumi tämä on ja millaisia kirjoittajia :) ja mahtuuko tänne yksi täysin uudestaan aloittava kirjoittaja, jolla ei teksti vielä suju? Ja toki, jos jollain on ajatuksia tuohon blokkiini, niin kerro vain mielipiteesi! :)




 
Colourpoint

Colourpoint
2 posts
---
Location:
n.a.
30.03.2018 09:22
Re: Hei kaikille!
Niin, kuten kirjoitin, etten saa oikein mitään tekstiä tehdyksi. Joskus saan lyriikoita raakatekstinä tehtyä. Haluaisin kyllä kirjoittaa ihan tarinoita, jotain viihteen ja pohtivamman tekstin väliltä. Aiheetkin on nykyään ihan lukossa, tosin stressaavan elämäntilanteeni voi tehdä sen, ettei ole energiaa pohtia.

Mutta jospa tää tästä. Mikään ei ole ollut sen parempaa kuin kirjoittaminen.

Onko missään muualla matalan kynnyksen kirjoitusryhmiä esim. somessa?




 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS