Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Kirjoittaminen

Vinkkejä ja ajatuksia kirjoittamiseen!
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
Polanna

Polanna
11 posts
---
Location:
n.a.
07.09.2020 16:47

Viesti toiselle kirjoittajalle?

Kysyisin sellaista asiaa että miten voi lähettää täällä toiselle kirjoittajalle käyttäjänimellään yksityisen sähköpostiviestin vai voiko niin edes tehdä? Näin uutena käyttäjänä minulla on vielä aika lailla hakusessa kaikki nämä sivuston eri toiminnot varsinkin ne Englannin kielellä olevat koska en osaa muuta kuin Suomea. Suuri kiitos neuvosta, se on todella tärkeä.



 
Almiel

Almiel
4 posts
---
Location:
n.a.
08.09.2020 09:51
Re: Viesti toiselle kirjoittajalle?
Toisen käyttäjän profiilissa on ylhäällä sellainen kohta kuin viestit.
Sitä kun klikkaa niin tulee, että lähetä sähköpostia.
Noin olen sen ymmärrän menevän.




 
Polanna

Polanna
11 posts
---
Location:
n.a.
09.09.2020 11:03
Re: Viesti toiselle kirjoittajalle?
Kiitos neuvostasi. Toivon että tämä toinen käyttäjä malttaa odottaa vastaustani vielä jonkin aikaa. Uskon että hän tietää että tarkoitan häntä. Hänen viestinsä minulle on tärkeä ja ansaitsee kunnollisen vastauksen. Mutta juuri nyt elämäni on heittänyt minulle eteen myös fyysisen sairauden sen lisäksi että olen vielä toipumassa henkisestä mielentilastani.

Joten en johonkin aikaan vielä kykene antamaan hänelle kunnollista vastausta hänen viestiinsä ja olen pahoillani siitä. Mutta vastaus tulee kyllä, en vain osaa vielä sanoa enkä myöskään luvata milloin. Joten en voi nyt muuta kuin toivoa että hän malttaa odottaa jos vastaukseni on hänelle tärkeä.




 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS