Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Forums

Yleinen keskustelu

Yleinen keskustelu
Public write access is disabled. Please login or register
Last post
Ryövärintytär

Ryövärintytär
1 post
---
Location:
n.a.
17.02.2017 07:49

Onko sivustolla ylläpitoa?

Kelailin tekstejä taaemmas ja huomasin, että ylläpidon näkyminen tällä sivustolla on jo jonkin aikaa ollut lähes olematonta. Onko sivustolla ylläpitoa ollenkaan vai onko tämä joku lukuisista kasaan kyhätyistä, sittemmin hylätyistä autiosivustoista, joita ylläpitää vain kirjoittajien aktiivisuus, kunnes sekin loppuu? Sääli, koska tällainen kirjoittajien kokoontumispaikka on todella toivottu ja kaivattu palvelu. Harmittaa, jos se kuihtuu kasaan.



 
Arska

Arska
27 posts
---
Location:
n.a.
18.02.2017 14:19
Re: Onko sivustolla ylläpitoa?
Kyllä täällä on ylläpitopuolikin kunnossa. On toki ymmärrettävää, ettei aika aina riitä aktiiviseen esilläoloon ja ylläpitokin on ajoittain hyvin kiinni muissa tehtävissään.

Olet täysin oikeassa siinä, että näitä sivuja on ollut ja kuivunut kasaan aikojen saatossa. Tarpeellisia tälläiset sivut ovat todella, ja pieni pelko itsellänikin on ajoittain sivuston hiipumisesta. Tällä hetkellä näyttää kuitenkin hyvältä. Uusia kirjoittajia tulee sivustolle ja tullessaan tuovat lisää kaivattua elinvoimaa.




 
Alapo80

Alapo80
27 posts
---
Location:
n.a.
12.03.2017 14:14
Re: Onko sivustolla ylläpitoa?
Moikka!

On sivustolla ylläpito, joskin se viime aikoina on loistanut lähinnä poissaolollaan. Minä ylläpidän sivustoa, mutta sain itse tuossa jonkin aikaa sitten kustannussopimuksen ja sen jälkeen olen kirjoittanut kolme kirjaa uusiksi nopeahkolla aikataululla, joten kaiken muun lisäksi tämä sivisto on ollut asiassa kärsijänä.

Onko jotain sellaista, mitä voisin puolestasi tehdä, taimitä erityisesti kaipaisit ylläpidolta?

Ystävällisin terveisin,
www.kirjoittaja.fi - ylläpito
Aapo Leisiö




 
Discussions v1.3
(c) 2010-2011 Codingfish
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS