Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Metsätiellä 2014-09-26 19:48:42 Alapo80
Arvosana 
 
4.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    September 26, 2014
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moi hansson!

Ensivaikutelma oli se, että eikö tämä jo lähde käyntiin. Loppua kohden homma paranee, mutta mielestäni loppuratkaisu jää valtaosalle ihmisistä hämärään...myös minulle.

Kielellisiä virheitä on vähän :) Hyvää ja sujuvaa tekstiä, jota on helppo seurata. Siihen on myös helppo samaistua ja miljöön voi kuvitella selkeänä mielessä :)

Alussa mielessäni jaarittelet hieman lisää, ja tarinan juonen kannalta pohdinnat kävellessä saattoivat olla jopa hieman liiallisia.

Minulle ei tullut sellaista mielikuvaa, että autoa ajanut mies olisi ollut jonkinlainen raiskaajatappajapsykopaatti. Ja jotenkin paniikin tai pakokauhun tunne jäi vajaaksi, ja siksi loppuratkaisu jäi ainakin minulle hieman ontoksi. Siksi en ehkä ymmärtänytkään mistä oli kysymys tuossa lopussa.

Kuitenkin teksti oli miellyttävää lukea, ja mielestäni olet hyvä kirjoittaja, ja isoin ongelma on juonen viimeistely. Lopputulema on kenties Sinulle selvä, mutta mielestäni se ei täysin välity lukijalle. Ja koska kyseessä on nimenomaan loppuratkaisu, niin vaikutus lukijaan voi olla melkoinen.

Yhtä kaikki, hyvää työtä kielellisesti! Jatka samaa rataa! :)

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
hansson
October 02, 2014
Report this comment
Kiitos arviosta! Pitää jatkossa kiinnittää huomiota juttujen "avaamiseen", olen varmaan alkanut vältellä selittämistä liian kanssa :) Jäin ehkä maalailemaan sitä alkua koska se oli minulle itselle mieluisinta!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS