Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Tavsan Kani 2020-09-25 19:02:10 L.R
Arvosana 
 
3.0
L.R Arvostellut: L.R    September 25, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Olen samaa mieltä Oriodionin kanssa, tarina on muuten todella hyvin kirjoitettu ja viihdyttävä, mutta olisi mielestäni hyötynyt paljonkin siitä jos olisit tehnyt siitä vähemmän vaikeaselkoisen.

Kuten olet ehkä huomannut olen nyt palannut pitkästä kesä horroksestani ja pyrin nyt arvostelemaan niitä tarinoita joita poissaoloni aikana julkaistiin, joten jos kaikki menee suunnitelmien mukaan sinun aikaisemmille tarinoillesi pitäisi parin viikon sisään tulla minulta arvosteluita.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
T.Johan
September 28, 2020
Report this comment
Olen ollut niin epäaktiivinen täällä, etten ole huomannut kenenkään horroksia. Itse asiassa lopetin kirjoittamisen ja aloitin opiskelemaan. Mutta en kirjoittamista vaan te-toimiston ohjaamana tavanomaisempaa ammattia. Ehkä joskus vielä aloitan uudestaan.

Mieleni tekisi laittaa tänne toinen ja viimeinen versio Mammapoika -tekstistä, mutta en ole saanut aikaiseksi. En sitä kuitenkaan enää hio, joten siinä mielesä mahdollinen palaute menisi hukkaan.

Mutta hienoa että olet palannut. Täytyy yrittää aktivoitua itsekin arvostelijana.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS