Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Tohtori Timonen ja pieni silinterihattuinen mies. 1 2018-04-16 10:17:50 Arska
Arvosana 
 
2.5
Arska Arvostellut: Arska    April 16, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Hei

Marinka mainitsee noista kirjoitusvirheistä ja niitä kyllä tekstissäsi on. Jopa siinä määrin, että minunkin harjaantumaton silmäni niitä havaitsee luvattoman monta.

Siellä on aivan selkeitä lyöntivirheitä, mutta myös noita yhdyssanajuttuja, joista aiemminkin olen maininnut. Lisäksi tekstissä tökkii paikoitellen ylijyräävästi nuo toistot, joista olisi kohtuullisesti poimittavasti karkeimmat pois. Se noista epäkohdista.

Itse tarinassasi on sitten aivan toisenlainen vire. Hienosti rakennat sisällölle omaperäistä, huumoipohjaista runkoa johon juonen kieputat. Tässäkin sinulla on tarpeet mahtavalle tarinalle, joten sinun kannattaisi tehdä enemmän ja huolellisemmin työtä sen eteen.
Ylensä vältän kommenteissani selkeiden neuvojen jakamista, koska oma osaamiseni ei riitä moiseen. Yleisluonteisesti voin kuitenkin mainita jotain.

Kun kirjoitat tänne tarinoita, niin sinun kannattaa tehdä kokonaisuus valmiiksi ja vasta sen jälkeen siirtää se sivustolle. Tämä sivusto on rakennettu niin, ettei jatkokertomusjutut oikein toimi täällä. Itse sen olen oppinut kantapään kautta.

Toiseksi: Kun olet saanut tarinan valmiiksi, lue se useampaan kertaan, korjaa havaitsemasi epäkohdat ennen sivustolle liittämistä.

Koska sinulla on mielikuvituksellisesti loistavia aiheita ja juonirakenteita, niin ne pääsevät paremmin oikeuksiinsa jos jaksat tehdä pohjatyön huolella.
Ja me lukijat saamme enemmän irti tarinoistasi, jollei lukeminen karahda tämän tästä johonkin "pukkiin".

Arvostelun perusteita rasittaa nuo alussa mainitsemani epäkohdat. Kahden ja puolen tähden sijaan saisit helposti neljän- viiden tähden arvosteluja panostamalla tuotteeseesi.

Kiitos tekstistäsi.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Kirja * hiiri
April 16, 2018
Report this comment
Kiitos kommentistasi paljon. Pyrin lukemaan tekstin tarkemmin ja noudattamaan muitakin neuvojasi.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS