Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Pelko tulee pimeästä 2018-03-11 07:42:30 TarraLeguaani
Arvosana 
 
4.5
TarraLeguaani Arvostellut: TarraLeguaani    March 11, 2018
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

'Mukiinmenevä' ei sanana sovi muuhun tekstiin ollenkaan, vaihtaisin sen johonkin parempaan.

Todella hyvää sanailua, teksti kulkee loistavasti eteenpäin. Ei olisi tullut mieleenkään lopettaa lukemista, pidit upeasti jännitystä yllä, juuri sopivasti ja oikeanlaisilla sanoilla.

Minua ihmetytti kovasti, miksi mies ei käyttänyt puhelimen valoa metsässä. Mainitset, että metsä oli niin pimeä ja vaikeakulkuinen, ettei siitä olisi ollut paljoakaan apua, mutta kai siitä nyt edes jotain apua olisi ollut? Minulle ei tulisi mieleenkään jättää puhelinta, edes sen takia, että sillä voi sitten soittaa apua itselle tai jollekulle toiselle. Et myöskään maininnut aluksi, että puhelinkin jäi taakse, ja siksi ihmettelin, että kaivapa nyt se jo esiin sieltä taskusta. Asian todellinen laita paljastui vasta, kun vaimo löysi sen tieltä.

Alapo mainitsee, että tiettyjä kuvailuja tarvitsisi muuttaa, kuten vastaan tuleva vanha aitta. Minä olen eri mieltä. Tällaiset kuvailut elävöittävät tekstiä, saavat lukijan suoraan sen maailmaan, osaksi sitä syvemmin kuin vain katsojana. Kunhan niitä ei tietty käytä liikaa tai sovella liian räikeästi. Mutta nämä taitavat olla mielipideasioita, minä myös kirjoitan tällä tavalla ja olen saanut siitä palautetta, mutta en aio ainakaan näillä näkymin muuttaa kirjoittamistapaani.

Kaiken kaikkiaan loistavaa tekstiä, tyyliltään ja juoneltaan.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS