Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Psykopaatti 3/3 ei sittenkään viimeinen osa. 2015-08-21 05:41:30 KirjoittajaNevá
Arvosana 
 
3.0
KirjoittajaNevá Arvostellut: KirjoittajaNevá    August 21, 2015
Top 100 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Se miksi en kirjoita per osa paljoa tarinaa johtuu siitä että aina ei ole aikaa ja tarina jåä tyngäksi.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 
Arska
August 21, 2015
Report this comment
Ja pöh!

Minä luulen, että sinä haluat hieman pelleillä meidän kanssamme.
Kirjoituksessasi on kiva rytmi, ja vaikka asiat pomppivat omituisesti, niin valitsemaasi aiheeseen se vain mielestäni sopii.
Luettavuus paranisi, jos todella kirjoittaisit mittavampia, ja yhtenäisempiä osioita. Jos todella aikasi ei riitä, niin kokoa lyhyistä pätkistä tarinaan mittaa ennen esiinlaittamista. Samalla pystyt hahmottamaan olennaisempia asiayhteyksiin osuvia epätarkkuusia, ja oikaisemaan niitä tarpeen mukaan. Kirjoitusvirheisiin en puutu, koska itsekin niitä suollan aivan tolkuttomasti. Toivottavasti olen jo jotain oppinut niistä.

Mutta, kuten sanoinkin. Tekstissäsi on mukava syke, ja se on omaperäista ilmaisussaan. Osaat laittaa asiat etenemään tarinassasi. Noin lyhyistä pätkistä en osaa sanoa, kuinka johdonmukaisesti ne etenevät, mutta ne etenevät.

Kiitos.
In reply to an earlier comment
KirjoittajaNevá
August 21, 2015
Report this comment
Olet oikeassa. Taidan kirjoittaa aina kun on aikaa ja kun se on tarpeeksi pitkä niin voin julkaista sen, kiitos kommentistaso Arska!
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS