Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Piru sinut vieköön 26-30 2015-08-18 15:08:37 hansson
Arvosana 
 
4.0
hansson Arvostellut: hansson    August 18, 2015
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut


Heippa illuusia!

Tämä oli hyvä, oli myös toimintaa puheen rinnalla. Sini suhtautui jäätävästi lapseen, mikä ei sinänsä järkytä minua, mutta tuntui jopa yllättävän kylmältä kohtelulta.

Matin äidistähän paljastui hurja kostajapuoli. Tässä osiossa pidin muuten eniten tuosta Matin isän tarinasta, kun hän kertoo mitä Sannan kanssa tapahtui. Todella karua ja hyvin keksitty.

Samoin pidin Jaakon ja Sinin romanttisesta kohtauksesta :)

Tuli vaan näin yhtäkkiä mieleen, että jos kaikki pahaa tehneet istuu tuolla messussa, niin onko Sinin ja Juhan lapsi myös syntinen, vai miten sen tuolla olo on perusteltua? En eka lukiessani tuota tullut ajatelleeksi.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 

August 19, 2015
Report this comment
En nyt jaksa kaikkiin kommentteihisi vastata mutta kiva, että tätä vieläkin jaksetaan lukea ja hyvä että Sannan kohtalo herätti tunteita. Hyvä huomio tuon lapsen oleminen messussa, itse mietin että lapsi on siellä lähinnä jonkinlaisena Sinin rangaistuksena ja muistuttamassa häntä siitä mitä hän tehnyt.. Täytyy ehkä pohtia tuota kuitenkin vielä. Olen tosiaan tämän jälkeen editoinut taas tätä tarinaa jonkin verran (mm. parin hahmon nimet vaihtuivat keskiaikaisemmiksi) ja todennäköisesti muokkailen vielä loppua joten en nyt välttämättä julkaise täällä enää enempää tätä tarinaa. Kiitos lukemisesta ja palautteesta, tästä on ollut tosi paljon hyötyä! :) Jos saan joskus tämän romaanin julkaistuksi, muistan teitä kiitoksissa!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS