Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
AUTOMATKA Hot
 
AUTOMATKA 2015-03-30 10:57:46 nick53
Arvosana 
 
3.5
nick53 Arvostellut: nick53    March 30, 2015
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Mielenkiintoinen, mukaansatempaava. Pomon nuiva asenne myös alaistaan kohtaan vaikutti tunnelmaan, lisäsi tilanteen epätoivoisuutta, en osaa sanoa oliko se hyvä vai paha. Luulen että minuun uppoaisi vielä paremmin tapaus jossa pomo olisi jämäkkä. Nilkistä suunsoittajasta tulee vaikutelma että tyyppi kokee olevansa heikoilla ja yrittää peittää sen, se toki voi olla myös lisäuhka koska sellainen tyyppi on arvaamaton.

Parista jutusta haluan nipottaa, minä kun aina olen logiikan perään... Mistä vanki tiesi että paloauto? No tietysti jos kuski tokaisi että ”paloauto, perkele”, mutta sellaista tokaisua ei tekstissä mainittu.

Vanki ei kerronnan tuossa vaiheessa vielä tiennyt että oli ajeltu vasta kolme varttia, paitsi tietysti jos jompikumpi kaappari kertoi sen tiedon julki.

Tuossa tapauksessa piti vankia kohdella suhteellisen helläkätisesti (koska vangin oli tarkoitus säilyä täysissä ruumiin- ja sielunvoimissa), polvilleen tuuppaaminen on jo kiikun kaakun...

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
nick53
March 30, 2015
Report this comment
Niin, siis oli ajeltu vasta vaivaiset puolisen tuntia, ei kolmea varttiakaan, näin herkästi niitä virheitä tulee...
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS