Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Lohikäärmekuningas 2024-01-21 12:48:48 Arska
Arvosana 
 
3.5
Arska Arvostellut: Arska    January 21, 2024
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tämä kytkeytyy siis suurempaan kokonaisuuteen josta on aiemmin tuotu esiin Pimeyden ensimmäinen nousu. aikamoinen kokonaisuus tämä Lohikäärmekuningaskin on.
Paljon toimintaa ja monipuolista tapahtumien kuvausta tarinaan on saatu. Tässä näkyy ilmeisesti sivustolle tuonnin yhteydessä tapahtuva kappalejaon pakkautuminen, jolloin tekstin lukemista helpottava kappalejako ja tekstin jäsentely osittain katoaa. On tähän saatu kappalejakoakin, mutta tekstissä on tuota pakkautumaa, jolloin lukukappaleista tulee mittavia ja vaikeammin luettavia, ja se haittaa tarinan seuraamista. Ainakin pieneltä ruudulta katsellessa.

Itse tarinassa on kyllä sisällöllista antia ja mielikuvituksellista sisältöä, joka vie lukijaa aiheen sisällä läpi tapahtumien kiinnostavalla otteella
Lohikäärmekuningas Fendelin pako jättää mukavasti odotuksia jatkoon.

Palaan asiaan luettuani myös tuon toisen tekstisi.

Kiitos kiinnostavasta tarinasta.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Oriodion
January 22, 2024
Report this comment
Kiitos palautteestasi Arska!

Joo, tämä Nourrice on laajin kehittelemäni fantasiamaailma, jonka historiaan sijoittuvia lyhyitä tarinoita olen jonkun verran kirjoitellut. Muutamia olen julkaissut täällä, ehkä laittelen joskus vielä lisääkin. Myös joitain ideoita on suunnitteilla, vaikka en nyt vähään aikaan ole saanut aikaiseksi niitä työstää. Näiden lisäksi on vielä nykyaikaan sijoittuva isompi kokonaisuus, jota olen suunnitellut kuusiosaiseksi, mutta vain yhden olen saanut kunnolla kirjoitettua, toisen periaatteessa mutta se teksti vaatisi vielä aika paljon muokkailua. Katsotaan saako tuota projektia ikinä vietyä loppuun. Tämmöinen romaanimuotoinen teksti ei mielestäni oikein sovi tälle sivustolle, niin en ole tuota "pääteosta" tänne laittanut.

Lohikäärmekuningas toimii mielestäni parhaiten juuri tällaisena "historiallisena" kertomuksena, joka pitää osata liittää isompaan kontekstiin, koska juoni ei välttämättä ole hirveän monipuolinen tai hahmot kovin samaistuttavia. Mutta kiva että sait tästä jotain irti!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS