Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Yhteys hukassa | 1. 2020-01-12 20:29:23 L.R
Arvosana 
 
2.5
L.R Arvostellut: L.R    January 12, 2020
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Tuo alun tekstinpätkän tarkoitus tulee varmaan selkeämmäksi tarinan kuluessa mutta nyt se vaikuttaa hieman kummalliselta laittaa tämän tekstin alkuun ellei myöhemmin näytetä jotain selkeää syytä sille ettei sitä voisi sijoittaa myöhempään kohtaan tarinaasi.

Hahmoista ei tässä kohtaa pysty mitään sanomaan mutta kerronta on keskivertoa ja juoni taitaa tulla paremmin näkyviin seuraavissa osissa.

Kuvailu oli hyvää tietyissä kohdissa ja toisissa ei niinkään. Etenkin tämä kuvaus: "Se oli kuin suoraan piirrettyjen pääpahikselta." häiritsee minua sillä se tuntuu laiskalta kerronnalta ja siitä puuttu tunnelmallisuutta joka auttaa lukijaa uppoutumaan tarinaan. Mielestänikuvaus toimisi paremmin jos kertoisit vaikka että: "Miehen hymy oli kylmä ja uhkaava..." jne.
Mutta tämä on vain minun mielipiteeni ja seuraavan osan tulen myös lukemaan.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 
Silver
January 15, 2020
Report this comment
Vastaa tähän arvosteluun-nappi ei kännykällä toiminut, mutta siis, paljon kiitoksia tästä arvostelusta!
Alun tekstinpätkä oli esinäytös enkä jaksanut urhata sille kokonaan omaa osiotaan, siksi siis vähän oudosti tässä~
In reply to an earlier comment
L.R
January 18, 2020
Report this comment
Joo tuo esinäytös onkin sen verran pieni että oma osia olisi turha.
Ja tuo vastaa tähän arvosteluun-nappi ei minun tietääkseni toimi tällä sivustolla lainkaan vaan vastaukset pittää jättää pelkkinä kommentteina.
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS