Luin tämän jo paljon aikaisemmin mutta en oo ehtiny kommentoida koska ufo sieppasi minut, ja he palauttivat minut vasta hiljattain takaisin.
Mukava tarina on..hirveästi sulla jää pilkkuja laittamatta tekstiin.
Muutamassa kohdassa olisi ehkä voinut laittaa hiukan "sujuvammin" ilmaisut? Mun mielipide tämä tietysti vaan on.Tuo idea "Kviiviinistä" on hauska. Kuvailet hyvin kaikkia sotilaita ja merimiehiä ym tyyppejä tarinassa, mielestäni jopa tosi oivaltavasti.Pitää lukea tämä huolella uudestaan kun olen taas tottunut Maapallon erilaiseen painovoimaan tuon sieppauksen jäljiltä.
2 kohdetta - näytetään 1 - 2 |
Järjestys
|
2 kohdetta - näytetään 1 - 2 |
Kiitos palautteestasi!
Muistan värkänneeni pilkkuja tässä tekstissä pitkään jonkun suomen kielen oppaan mukaan. Siinä rytäkässä lähti puolet niistä "turhina". Saatoin olla yli-innokas. Koska kyseessä on tekstin luettavuuden kannalta tärkeä asia, voisitko kertoa onko tekstissä esimerkiksi joku tietyn tyyppinen pilkunpaikka, josta sellaiset uupuvat?
Tekstissä on kankeutta, mutta en oikein osannut sitä korjata. Monta kertaa uudelleen lukiessa virkkeet muuttuivat itsestäänselväksi puuroksi, jota oli enää vaikea uudelleenrakentaa. Esimerkit huonoista lauseista varmasti auttaisivat minua.
Pitänee lukea tämä oikein ajatuksen kanssa, nyt kun se on häipynyt lähimuistista kokonaan.