Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Mies kuvastimessa 2013-05-05 17:22:31 Jästipää
Arvosana 
 
4.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    May 05, 2013
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Ilmeisesti tarina on suoraan jatkoa aiemmille "Liisa" tarinoille? Itse olen lukenut vain Liisa Ihmemaassa. Hyvin nopeatempoinen alku ja jäi luonnollisesti varsin jännittävään kohtaan. Hyvää ja luontevaa tekstiä, mutta tempo ehkä hieman liian nopea? Tämä voi kuitenkin ehkä aueta melko vaikeasti niille, jotka eivät tunne Liisa ihmemaassa yms. tarinoita ennestään. Tässä mielessä voisi miettiä tulisiko avata tapahtumia ja hahmoja enemmänkin? Raleigh Darcysta ja hänen kuvauksesta minulle tuli jostain syystä voimakas mielleyhtymä Jane Austenin kirjan "Ylpeys ja ennakkoluulo" herra Darcyyn... :) Tekstisi herätti kuitenkin hyvin mielenkiinnon ja minä ainakin jäin koukkuun heti. Toivottavasti kirjoitat jatkoa ja julkaiset sen vaikkapa täällä, lukisin mielelläni miten tarina etenee.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Luinwen
May 06, 2013
Report this comment
Voi kiitos. :3

Pätkä on nopeatempoinen, koska kirjoitin ilman sen suurempia miettimisiä. Oikeasti tarkoituksenani on tehdä tästä joskus (ja 'joskus' on kohtuullisen lavea käsitys tässä tapauksessa) pitkä tarina, jossa tämä pätkä olisi jossain keskivaiheilla. Tarina alkaisi siitä, kun "Alice" (koska päähenkilön oikea nimi ei ole Alice) joutuu siskonsa kanssa ensimmäisen kerran Ihmemaahan ja sitten jotakin-jotakin-jotakin... Se on vielä miettimisen alla.

Mutta todellakin kiitos kannustavasta kommentista! Jos ja kun saan tästä aikaiseksi sen varsinaisen tarinan, eikä vain tunnelmarääpälettä, mikä tämä on, niin pitääkin muistaa laittaa se tänne luettavaksi. n__n
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS