Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Laure - LUKU 1 2015-05-09 12:02:29 Jästipää
Arvosana 
 
4.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    May 09, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Pidin tästä tekstistä. Kirjoituksellisesti hyvää työtä, ei juurikaan vihreitä jne. Tunnelma oli viritetty mielestäni hienosti tässä tarinassa. Tällaisenaan tämä menisi minusta aivan hyvin novellina, mutta alussa mainitset, että tämä on jostain pidemmästä tekstistä. Samoin omassa kommentissasi kerrot, että tämä piti olla fantasia-osiossa. En luenut kommenttiasi, ennen kuin olin lukenut tekstin ja täytyy sanoa, että jos tämä olisi tällaisenaan novellina, niin tämä meni minuun täydestä tässä osiossa proosa tekstinä. Ilmeisesti jatkossa on sitten enemmän fantasia elementtejä? Juonellisesti tarina oli hieno, koska se kuvasi pojan näkökulmasta hänen suhdettaan ja ylpeyttään isäänsä. Tämän tyyppisiä tarinoita ei kovin paljon täällä ole. Tässä olisi hyvä alku johonkin proosallisempaankin tuotokseen kuin fantasia kertomukseen... :) Ainoa mistä hieman nillitän on pojan nimi, sillä Laure toi minulle heti mielleyhtymän tytöstä. En ole koskaan kuullut missään tuollaista nimeä, mutta jostain syystä se kuulosti tytön nimeltä. No, tämä saattaa olla vain minun aivoitusteni itsekutoma ongelma... Miksi pylly kuuluu fantasia-osioon? ;-)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Lil Sparrow
May 18, 2015
Report this comment
Jostain syystä tää ei anna mun vastata arvosteluun, kommentoidaan sitten. Hahhaha tää on joku ikivanha tarinanpätkylä josta piti tulla mun menestysromaani, mutta näin kävi, siirryin runoalalle. Itse asiassa Laure ei oo oikeesti poika vaan tyttö, hahah. Yllätyselementti.

Kiitos palautteesta!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS