Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Hearem luku 3 2015-01-05 12:11:07 Jästipää
Arvosana 
 
4.0
Jästipää Arvostellut: Jästipää    January 05, 2015
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Aluksi tuosta tekstin julkaisemisesta täällä, mistä valittelit ekassa osa 3 versiossasi. Valitettavasti sivustolla ei ainakaan toistaiseksi voi editoida tekstiä jälkikäteen. Se millaisena sen tälle laittaa, sellaiseksi se jää. Tietyn muotoilut vielä häviävät, kun tarinan tallentaa, esim. kursiivit ja boldaukset eivät näyt, kappaleiden tasaukset katoaa jne. Se on valitettavaa, mutta ilmeisesti sille ei voida mitään...

Sitten tähän kolmanteen osaan. Nyt tähän tuli minun mielestäni kerta heitolla syvyyttä lisää tarinaan. Dialogi on minusta erinomaista ja hahmojen kuvaukset toimii hienosti. Vampyyrit on inhimillistetty tässä hyvin ja eivät ole niin etäisiä fantasiahahmoja kuin perinteisissä tarinoissa, esim. verrattuna alkuperäiseen Bram Stokerin kirjaan. Lukijan on helpompi samaistua hahmoihin ja tästä syystä koukuttaa eri tavalla lukijaa. Tämä kolmas osa on minun mielestäni selkeästi parhaiten kirjoittamaasi tekstiä tähän mennessä. Pienillä jutuilla olet saanut paljon irti ja kerrot enemmän, kuin mitä musta valkoisella tarjoaa. Minä koukutuin tähän heti ja se on paljon, koska en yleensä siis pidä vampyyrijutuista. Se täytyy sanoa, että onhan tämä edelleen aika tyyppiesimerkki nykyisistä vampyyritarinoista, ei juonellisesti vielä vaikuta hurjasti poikkeavan, mutta tämä on erinomaisesti kirjoitettu ja teksti soljuu hienosti vieden tarinaa ja juonta kunniakkaasti eteenpäin.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Katriina
January 08, 2015
Report this comment
Paha kuulla että editointia ei ole saatavilla. Huomasin myös sellaisen faktan ettei tekstejä voi poistaa ennen kuin ne ovat olleet julkaistuna vähintään kolme kuukautta... itse koen sen olevan ongelma asiaytimessä, jopa pienesti ahdistava sellainen.

Tyyppiesimerkkiin viitaten, ei sillä taida olla väliä sillä aina on joku toinen joka kirjoittaa lähes samanlaisesti tai samanlaista tarinaa. Ainutlaatuisuuteen en pyri. Kehitykseen kirjoittajana ainoastaan.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS