Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Uneksin eksyväni 2016-06-11 18:19:00 Alapo80
Arvosana 
 
2.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    June 11, 2016
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka Emilio Terra!

Ensi vaikutelma on sellainen, että mitähän mahdat tällä ajaa takaa tai mihin pyrit? Tuo sivupolkuihin eksyminen on kaunis ja selkeä ajatus. Se on romanttinen ja samalla toiveena jotenkin haaveileva.

Kenties tässä vaadittaisiin lisää lihaa runkoluiden ympärille.

Selvästi osaat runoilla. Tuo vain lisää lukijalle ajatuksiasi, niin hyvä tulee!

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Emilio Terra
June 13, 2016
Report this comment
Kiitos palautteesta!

Olen itsekin sitä mieltä, että tämä runo saattaisi kaivata jotain lisää, mutten ole vielä keksinyt, että mitä se olisi.
Mielestäni kuitenkaan hyvän runon ei tarvitse tarjota merkityksiään lukijoille hopeatarjottimella, vaan pidän siitä, että runot jättävät tulkinnan ja pähkäilemisen varaa. Moderni runous on monesti tarkoituksellisesti haastavaa, eikä tarjoa läheskään aina merkityksiä lukijoille. Myönnän kuitenkin, että olen kokeilullisten runojen kirjoittajana vielä hyvin epävarma, joten arvostan rehellistä palautettasi.

Alun perin muuten tuon toiseksi viimeisen säkeen sana "mihin" oli sisennettynä sen rivin loppuun, mutta tällä sivustolla sisennys ei lopulta tullut voimaan.

Taidanpa seuraavaksi tarjota tänne hieman selkeämmin avautuvan ja vähemmän kokeilullisen runon, kun niiden kirjoittamista olen harjoitellut jo pidempään. :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS