Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Pahuuden ytimessä on kuumaa 2015-11-22 20:22:13 Meriläinen
Arvosana 
 
1.0
Arvostellut: Meriläinen    November 22, 2015

Ei tämä oikein runolta tunnu. Kirjoititko vain jotain nopeasti ylös ja lähetit tänne.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Järjestys 
Helmikatriina
November 22, 2015
Report this comment
Hei sinä joka et saa mitään runoistani irti . Niinhän se menee, että jokainen näkee ja kokee asiat erillailla . Itselläni pennut tälläinen sanomisen ja kirjoittamisen aika joka ilmenee pohdiskelevana ja asioita kielellä pyörittelevänä ja minun suurin ongelmani on rytmin ja sanojen oikein asettelu. Itse olen monesti lukenut runojani ja se on ollut paremmin ostettavissa kuulijan korvaan kun taas tämä kirjoittaminen on minulle heikkoa . En heitä runojani noin vain tuuleen nokittaviksi mutta sellaiseksihan ne menevät, joko ravitseviksi tai sitten ei ! Tämä on kirjoitettu kännykän pienellä näppäimellä ja se on tosi vaikeaa ! Kiitos arvostelustasi
In reply to an earlier comment

November 23, 2015
Report this comment
Olin siis oikeassa. Kirjoitat kännykällä hätäisesti hutaistuja pätkiä suoraan tälle sivustolle. Se näkyy tekstiesi laadussa. Älä tee enää niin. Laatu vs. määrä.
In reply to an earlier comment
Helmikatriina
November 23, 2015
Report this comment
Etpä ihan oikeassa ..... Runoja on mielestäni monenmoisia... Hetkessä syntyviä... Hetken eläviä... Ja jotkut sitten jäävät elämään pidemmäksikin aikaa. Olenpa kuullut erään runoilijan.. Kirjoittavan runojaan vessassa käydessään, paperilappusiin ja jopa wc paperiinkin, kun on tullut mieletön devaju :D
3 kohdetta - näytetään 1 - 3
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS