Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

Ensitapaaminen 2019-04-26 13:15:01 Ivy
Arvosana 

4.0
Ivy Arvostellut: Ivy    April 26, 2019
Top 500 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Minulla ei ollut aiemmin aikomusta lukea tätä novellia, mutta päädyinkin mielenkiinnosta tekemään niin. Ja onneksi luin, sillä pidin tästä todella!
Käytät monipuolisesti erilaisia verbejä ja kuvailet tapahtumia taitavasti, ja nämä asiat saavat tekstin vaikuttamaan kiinnostavalta heti alusta lähtien. Tosin joissakin kohdissa kuvailua on minun makuuni ehkä hieman liikaa, mutta suurimmaksi osaksi teksti oli miellyttävää luettavaa erityisesti juuri kuvailujen johdosta.
Ihailen tapaasi kirjoittaa, enkä oikeinkirjoituksessakaan huomannut mitään sen kummempaa korjattavaa. Jotkin yksittäiset sanat olisin itse saattanut muotoilla erilaisiksi, mutta pidän tyylistäsi kirjoittaa ne omalla tavallasi. Ja kuten tässä, juonen ei aina tarvitse sisältää hirveää määrää erilaisia tapahtumia, vaan ihan pelkkä asioiden monipuolinen kuvailu saa siitä jo paljon kiinnostavamman ja näin sen lukeminenkin on sujuvaa. Itse ainakin luen mieluummin juuri tällaisia novelleja kuin sellaisia, jotka sisältävät tiheitä tapahtumaketjuja ja vähän asioiden kuvailua.
Kiitos! :)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Maybeline00
May 07, 2019
Report this comment
Kiitos, että luit novellini ja vielä isompi kiitos palautteesta! Hairahdun välillä ylenpalttiseen kuvailuun, mutta mukava kuulla, ettei mennyt överiksi :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1