Eli minun täytyy taas olla se kusipää joka uskaltaa sanoa suoraan, ja pilata tulevan finlandia ehdokkaan lupaavan kirjailija uran..??Tai ainakin viivästyttää sitä hiukan??
..."olen pihkassa TUOHON.." TUO huuto kuiskaa"??.." kävelen TUON luo."..TUO vastaa..kun TUO ottaa..kohta TUO tulee luokseni..TUO kuiskaa...Mikä ihmeen TUO ????????????????????..J-K sanoo niiiiin kiltisti että jatka vaan kirjoittamista..on ainoa tapa oppia..itse sanoisin että LUE ensin 100 kirjaa vähintään, ja yritä sitten uudestaan.No nythän tämmönen nykynuori alkaa väittämään ettei kukaan voi lukea sataa kirjaa...hahhahh..ihan äkkiseltään laskettuna olen itse lukenut ainakin 400..kotonakin on ihan ostettuja tommoset 120 kpl..eli tuo 400 taitaa olla aika alakanttiin..ja silti en osaa kummosesti itse kirjoittaa.
3 kohdetta - näytetään 1 - 3 |
Järjestys
|
3 kohdetta - näytetään 1 - 3 |
Vaikka olenkin palautteesi asiasisällöstä samaa mieltä ( eli Tuo-sanan käyttö ) niin tapasi antaa palaute on aivan hirveä. Ei tarvitse olla kusipää, jotta voi sanoa suoraan. Mutta itse nähtävästi tahdot valita sen kusipäisyyden. Aliarvioit ihmistä, jolle annat palautetta. Väität toista tuntematta, ettei hän haluaisi tai olisi kiinnostunut lukemaan. Et anna toiselle edes tilaisuutta puolustautua. Eikä ihme, jos kirjoittaja ei edes tuollaisen paskaryöpsyn jälkeen uskalla.
Eiköhän mieluummin kannettaisi huolta näistä meidän nuorista. Isolla osalla on paha olo jo valmiiksi, ei sitä tarvitse kenenkään aikuisen ihmisen enää mennä lisäämään. Tämä on kuitenkin harrastelijasivusto, tänne sovitaan varmaankin kaikki.