Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Ikuinen rakkaus 2013-08-20 11:06:28 Alapo80
Arvosana 
 
4.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    August 20, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hei ircci98!

Keräsin tuolta paljon huomautettavia juttuja, ja kuitenkin toivon että ymmärrät tekstisi olevan hyvää. Pidin sen lukemisesta, ja paikoin olet todella taitava. Koetin kerätä sellaisia asioita, jotka todennäköisesti johtuvat kiireestä tai huolimattomuudesta, sekä herättää ajatuksia. Jos tuntuu että on liikaa negatiivista, niin lopeta palautteen lukeminen, kirjoita minulle vihainen sähköposti ja jatka kirjoittamista :D

Kirjoitat: "Kävelin sängyn vierelle, huomasin hänen nukkuvan.".
Tässä on kaunis runollinen ilmaus, joka olet saanut aikaan jättämällä "ja" - sanan pois. Hyvä! :D

Kirjoitat: "Laitoin kukkapuskan yöpöydällä olevaan maljakkoon, ja vain katselin häntä. Laitoin käteni hänen poskelleen, se oli kylmä. Laitoin molemmat käteni hänen poskilleen ja lämmitin häntä.".
Toistosta pari sanaa. Tuossa peräjälkeen kolme virkettä alkaa sanalla "Laitoin". Näissä kannattaa miettiä vaihtoehtoja.
Ajatukseni: "Laitoin kukkapuskan yöpöydällä olevaan maljakkoon, ja vain katselin häntä. Kosketin hellästi hänen poskeaan, se oli kylmä. Laskin toisenkin käteni hänen poskelleen, ja lämmitin häntä.".
Noin ajatukseni vain :D

Kirjoitat: "...ja suolainen kyynel tipahti hänen kätensä päälle.".
Tuo loppuosa on jotenkin kankea. Vaihtoehtona kenties "hänen kädelleen.".

Kirjoitat: "Sitten laitteet alkoivat...".
"Sitten" - sana on vaarallinen, suorastaan ala-astemainen :D
Ja uskon että kun lukaiset kyseisen lauseen itsellesi ääneen, niin olet kanssani samaa mieltä. En tiedä montaakaan tarkoitusta, jossa "sitten" - sanalla olisi hyvä aloittaa virke.

Kirjoitat: "Kiven, jossa olin ensisuudelmani hänen kanssaan saanut.".
Ei pahalla, mutta hieman omituinen tapa sanoa tuo :D
Ajatukseni: "Kiven, jossa olin suudellut hänen kanssaan ensikerran (ensimmäisen kerran).".
Tuo "hänen kanssaan saanut" tuntuu todella omituiselta. :D

Erinomainen novelli kuitenkin! Pidin kovasti, ja erityisesti loppu oli todella yllättävä!

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS