Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Quickstep Hot
 
Quickstep 2015-08-03 08:20:58 Alapo80
Arvosana 
 
4.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    August 03, 2015
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka takethiswaltz!

Haha! Monesti painotan aloituksen merkitystä, ja täytyy sanoa, että nyt napsahti! :D Haha!

Sanajärjestys ja pilkut.
"Alumiinirungon hinkkaan viikoittain kiiltäväksi ja liekkikuviot saavat juniorit kuolaamaan kuin naapurin Mairen ilman tekohampaita.".
Ajatukseni:
"Hinkkaan alumiinirungon viikoittain kiiltäväksi, ja liekkikuviot saavat juniorit kuolaamaan, kuin naapurin Mairen ilman tekohampaita.".
Eli jos lauseilla ei ole yhteistä jäsentä, kuuluu ja - sana pilkuttaa, kuten myös konjunktio kuin.
Ja sanajärjestys subjekti, predikaatti ja objekti on lähtökohta, josta tulee luopua vain harvoissa poikkeuksissa.

"No, kaikkea ei voi saada, minäkään, joka olen aina saanut kaiken.".
Jännittävä virke :D Mietin pitkään, että onko tässä jotain vikaa, mutta ei ole :D Yksi asia voisi olla.
"No, kaikkea ei voi saada, edes minä, joka olen aina saanut kaiken.".

Miellyttävä tarina, ja vaari taisi tuossa lopussa heittää viimeisen swenginsä, joka sopi novellin luonteeseen.

Alussa oli paljon puuduttavaa kuvailua ja kaupungin maalailua, mutta kun sen ohi päästiin kukkakauppaan, niin homma alkoi sujua :D

Kiitos!

Ps. Rollaattorihan on sellainen, jossa voi vain kävellä, mutta potkupyörä on se laite, jossa on jalakset ja rollaattorin etupää :D

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 

August 03, 2015
Report this comment
Kiitoksia, täytyypä katsoa noita sanajärjestyksiä tarkemmin. Toisaalta minulla on paha tapa tieten tahtoen aina välillä sekoittaa niitä, mutta liika on toki liikaa.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS