Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Tyhjyys Hot
 
Tyhjyys 2018-07-11 15:33:50 Alapo80
Arvosana 
 
2.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    July 11, 2018
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka Lillyz!!!

Tässä tulee sellainen tunne, että tyhjyyttä etsitään ja sitä halutaan. Tuo on ajatuksena ”yleisen mielikuvan” vastainen, ja siksi tämä vaatisi tarkempaa avausta, ainakin minulle. Kuka kaipaa tyhjyyttä ja miksi? Mitä on tapahtunut, että ollaan tultu tähän pisteeseen? Elämäntilanne, parisuhteet, kärsimykset, menneet ilot jne.

Tämä on tilannekuvana joko yhden nopean hetken tulos, tai ikuisuuden mittainen taival. Se, että sitä ei tiedä, on ainakin minua häiritsevä seikka. Pidän enemmän tarinoista, jotka johtavat tilanteeseen, jossa teoksesi ”minä” on. Haluaisin kuitenkin tietää kaiken, en vain lopputulosta.

Osaat kirjoittaa, ja ainoa jota kritisoin, ovat pilkut. Pilkut erottavat virkkeiden lauseet toisistaan, ja niin täytyy olla. Kuin, ja, kun, jonka jne ovat konjunktioita, jotka tulee lähtökohtaisesti pilkuttaa aina.

Tässä on hyvää ajatuksenjuoksua ja kaunista kieltä. Kerrontasi on sujuvaa, ja dialogi mielyttävää ja uskottavaa. Minulle isoin miinus on se, että tämä on tilannekuva jostain, ei niinkään samaistuttava tarina.

Ainesta kirjoittajaksi Sinussa kuitenkin on erittäin runsaasti!!!

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS